گالری دانش

مطالب جذاب و گوناگون را در این سایت جست و جو کنید.

گالری دانش

مطالب جذاب و گوناگون را در این سایت جست و جو کنید.

در این سایت مطالب جذاب و گوناگونی وجود دارد که به صورت نوشته یا عکس نوشته دیده می شود.
وشامل انواع موضوعات علمی ادبی خنده دار و غیره می شود.

طبقه بندی موضوعی

جوک های خنده دار

علیرضا مرادزاده | شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ق.ظ


جوک های خیلی خنده دار



برای دیدن جوک ها به ادامه ی مطلب رجوع کنید.




طریقه جمع آوری زیرسیگاری چپ شده درمنزل مجردی:

1- قطعات درشت را با دست بردارید

2- درجهت خلاف خواب قالی بکشید تاخاکسترها پخشوپلا شوند

3- قالی تمیزاست!

.

.

.

آشپزی سخته

ولی میتونین با خلاقیت های کوچیک این کار رو برای خودتون به لذت تبدیل کنین

مثلا من ﺩﯾﺮﻭﺯ ماستو خیار رو بدون خیار درست کردم خیلی هم خوب شد ^.^

.

.

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺳﻮﺍﺭ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺷﺪﻡ

ﻣﻮﻗﻌﯽ ﮐﻪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺱ ﺑﻘﯿﻪ ﭘﻮﻝ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ ﺻﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﻧﺪﺍﺷﺖ

ﮔﻔﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﺵ ﺩﺭ ﺭﻭ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺒﻨﺪ !

.

.

.

ﺑﻀﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺭﮊﺍﯾﯽ ﻛﻪ ﻣﯿﺨﺮﻡ ﯾﻨﯽ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺭﻣﺰﺵ ﺳﺎﺩﻩ ﺳﺖ ﻛﻪ

ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﺣﺴﺮﺕ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﻛﻪ ﭼﺮﺍ ﻗﺒﻼ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺶ ﻧﻜﺮﺩﻡ !

.

.

.

.

.

یه بارم مثل سوباسا به داداشم زُل زدم تا با ذهنم باهاش حرف بزنم

بهم گفت چیه مثل بز زُل زدی ؟

فهمیدم بیشتر باید تمرین کنم :|

.

.

مامانم میگه ساعت چنده؟ میگم 11:17 دقیقه

میگه دقیق ؟ :|

نه یازده و رب بود رندش کردم گفتم یازده و هیفده :|

.

.

.

مرد باید خوش تیپ باشه و ته ریش داشته باشه

اخلاقش مهم نیست ؛ با اجرا گذاشتنِ مهریه درست میشه !

.

.

.

بالاخره

عزیزم خره بالاست :| تو چرا میای پایین ؟

دقت کن :|

گفتم بالاخره نگفتم پایین خره :|

با این هوشت حتما دانشجوام هستی :|

بیچاره ننه بابات :| چی میکشن از دست تو :|

.

.

اینقد سطح آرزوهامو اوردم پایین به نفت رسیدم

فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم :|

.

.

.

انقدی که تو کارای ما گره هست تو فرش شفقی تبریز نیست !

.

.

.

افتخار نکن که به اندازه تارموهات رفیق داری

وقتی محتاجشون میشی میفهمی که کچلی !

.

.

چرا اسم همه خمیردندون‌ها دخترونه است؟

«پونه»، «نسیم»…

خب یه خمیردندون «سعید» هم بزنند… یا «فرزاد»

.

.

.

سعی کن تو زندگیت مثل اینترنت اکسپلورر پررو باشی!

با اینکه میبینه فایرفاکس و کروم و Safari نصب داری

ولی موقع ورود به سایت دانشگاه باز میاد میگه میخوای منو Browser اصلیت کنی؟

.

.

.

ﺁﻗﺎ ﺗﺎ ﻟﺒﻮ ﮔﺮﻓﺘﯿﻢ ﯾﻬﻮ بابام ﺍﻭﻣﺪ ﻣﺎﺭﻭ ﺩﯾﺪ !

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻭﻧﻢ یه ﭼﻨﮕﺎﻝ ﮔﺮﻓﺖ دستشو ﻧﺸﺴﺖ ﺑﺎﻣﺎ ﻟﺒﻮ ﺧﻮﺭﺩ!

چیه فک کردی ما از اوناشیم ؟

برو از خدا بترس

ﺗﺴﺒﯿﺤﻪ ﻣﻦ ﮐﻮ؟

کی ورش داشته ؟؟

.

.

توی سایتی نظر سنجی گذاشته بودن پرسیده بودن :

“کدوم سوغاتی از کدوم شهر رو خیلی دوست دارید ؟

اکثر اونایی که شرکت کرده بودن زده بودن

“ LCD از بانه ” یعنی من عااااشق این هموطنانمونم !

.

.

.

آیا میدانید:

زنها فرشته اند

ولی ما مردها فقط یه مشت دروغگو هستیم !؟

.

.

.

تنها پیشگیریه مفیدی که ما ایرانیا تو زندگیمون میکنیم

پر کردن آفتابست که یوقت تو توالت گیر نکنیم بدبخت شیم !

.

.

.

یه آرزو بکن

حالا سگ دو بزن تا بهش برسی!

.

.

باید رفت …

گاه از قلب کسی …

گاه جفت پا تو صورت کسی !

.

.

.

همین روزاست که مخابرات بهم اس ام اس بده بگه:

مشترک گرامی الان مدتِ مدیدیه جز من کسی به شما پیام نمیده!

نظرتون چیه بیشتر آشنا بشیم !؟

.

.

.

ﺍﮔﻪ ﺭﮒ ﻏﯿﺮﺕ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺣﺘﯽ ﺳﻮﺳﮏ ﻫﻢ ﺟﻠﻮﺩﺍﺭﺵ ﻧﯿﺴﺖ :))

.

.

.

کتری مثل مادر شوهره مدام در حال جوشیدن !

عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه !

پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه !

خواهر شوهرم مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره ! :))

.

.

در رفاقت مراقب آدمهای تازه به دوران رسیده باش

هرگز به دیواری که تازه رنگ شده تکیه نباید کرد !

.

.

.

توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم

مسئول دستشویی موقع خروج میگه: آقا! 200 تومن می شه!

من: من فقط دستمو شستم!

اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا 200 بده!

دستمو کردم جیبم 200 تومن بهش دادم!

میگه: نه! باید بری دستشویی حتما!

میگم: چرا؟

میگه: من مال حروم از گلوم پایین نمیره!

.

.

.

هشدار :

مصرف بیش از حد احترام باعث اختلالات روانی طرف مقابل

و اختلالات عصبی شما میگردد ! لطفا در میزان مصرف دقت کنید !

.

.

.

این روزها

همه ناقص الخلقه هستند

هیچ کسی دل و دماغ ندارد !

.

.

الان دقیقا یه سوال فنی دارم

اونایی که دو یا سه تا زن میگیرن

یعنی به جز نیمه گمشده، وقت اضافه و پنالتی هم داشتن؟

.

.

.

الکی میگن از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری

من که از هر دستی دادم با لگد پس گرفتم!

.

.

.

خدایا …

تو این دنیای کثیف …

این قلب پاک چی بود به ما دادی آخه !

.

.

.

میگن بخند تا دنیا بهت بخنده

ولی فکر کنم دنیا از خنده من خوشش نیومده !

لَج کرده

.

.

ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮕﻮ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﭘُﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ Play ﮐﺮﺩﻡ

ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩِ ﺻﺪﺍﺵ ﮔﺮﻓﺖ

.

.

.

مهریه رو باید به نیت تعداد خواستگارای ناکام دختر بزارن

اینجوری ارزش واقعی معامله هم مشخص میشه !

.

.

.

آنتی ویروس لپ تاپمو یک سال و نیمه آپدیت نکردم

یه ماهه پیغام میده: هر غلطی دوست داری بکن من دیگه کاری به کارت ندارم !

.

.

.

ما از اونایى هستیم که دعاهامون میخوره به پنجره

بعد کمونه میکنه میخوره به سقف، سقف خراب میشه رو سر خودمون !

.

.

.

.

.

طرف نیم ساعت میره بیرون 40 بار ننه باباش بهش زنگ میزنن که کجایی

اون وقت ما با دوستامون میریم شمال بابام 3 روز بعدش زنگ میزنه میگه:

علی تا نونوایی نبسته دوتا نون از تو رات بگیر بیار!

.

.

.

.

.

.

به بغضـــــیا باید گفت :

شما روی پاتم نمیتونــــــی وایسی چه برسه به حرفات !

.

.

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻓﻬﻢ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻧﻔﻬﻤﯿﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ !

.

.

.

.

.

.

موارد داشتیم اسمشون واسه حج واجب در اومده

ولی واسه اینکه خمس و زکات مالشون رو ندن همه اموال رو زدن بنام زن و بچه هاشون !

.

.

.

.

اونجا که قمیشی میگه :

هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم

آدم فکر میکنه با ته دیگشه !

.

.

.

تو این فیلما دیدین وقتی از خواب پامیشن چقد تمیز و مرتبن!o.O

خیلی تلاش کردم منم یبار اون جوری از خواب پا شم…

ولی هر وقت پا میشم تو آینه خودمو میبینم

شبیه سرخ پوستای آدمخوار جنوب غربی آمریکای مرکزی شدم !

.

.

.

میدونم دیگه پس فردا که بابا شدم ایه نازل میشه

احترام فرزند واجب است به فرزندان خود نیکی کنید که بهشت زیر پای فرزندان است

تازه زضایتشونم باید جلب کنیم کصافتارو

.

.

..

...

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ؟

ﺳﺮﺩت شده؟

ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ؟

(گفتگوی ﺩﯾﺸﺐ من با متکام)

.

.

.

.

.

به یکی از آشنا ها میگم بچه هات به سن تکلیف رسیدن؟!

میگه : آره الحمدالله… هم سیگار میکشن

هم فحش مادر میدن !

.

.

.

مگسه مریض میشه مامانش براش اسهال میپزه :دی

.

.

.

الهی شلوار بشی من کش بشم دورت بگردم

بعدش من شل بشم بیای پایین هرهر بخندم




نظرات و انتقادات خود را بیان کنید.

.

.

.

دِ بیان کنید دیگه الاف که نیستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی